jueves, 20 de marzo de 2008

Primavera e...

Hoxe, 20 de marzo empeza a primavera. Os áboles xa van tendo follas verdes ou están intendo telas, logo van vir as flores,... todo unha marabilla , ¡vamos!. E ca chegada da primavera eu fun facer un pouco de exercicio ao desván, aínda que... ¡ tuven unha pesadilla pola noite!. Eso foi o malo.
Haber vou contala. Era un día normal pero íamos de excursión. Íamos ao comedor de excursión(onde vamos comer). Cando cheguei desapareceron todos e apareceron outras persoas. Eu ía mirar haber se encontraba a unha que desparecera pero todo estaba moi escuro e non fun. De pronto aparece a persoa pero con unhos ollos mui raros. Tíñaos marróns pero agora tíñaos azuis. Marchei ao colexio e había unha señora paseando e poise a perseguirme, eu botei a correr (¡claro!) ata que cheguei ao colexio. Cando me espertei deume moito medo. Foi un soño rarísimo ,aínda que, sempre que teño un soño é así ou máis raro.


¡FELIZ PRIMAVERA!

No hay comentarios: