sábado, 5 de julio de 2008

HSM 1,2,3

Seguro que moitos dos que me visitan e que me deixan comentarios non saben que é HSM, HSM2 O HSM3. Pois ben, se mirades unha das antigas entradas veredes un vídeo no que aparece a protagonista. É unha película musical sobre uns rapaces que non se parecen moito. O que máis os une é a música.
Estes son os carteis das dúas películas ata agora presentadas aínda que vam facer outra "HSM3 LA GRADUACIÓN"



Hoxe quen queira ver a película 1 e que teña Disney Chanel pode vela ás 22:05/10:05

4 comentarios:

Chousa da Alcandra dijo...

E déixasme que che faga eu a ti unha enquisa?
Cal dos tres xogadores dos que pos foto no post anterior che "mola" máis?
a) San Casillas
b) O Neno
c) O Guaje

Angel Utrera dijo...

Pois tes razon, eu non tiña ni idea de que se trat, pero x aves, picastgeme na curiosidade...
E a ver si lle respondes a Chousa.
Eu digo que seguro que dis que ...CAsillas ¿Acertei???


Un bico

d´Agolada dijo...

A min non me gustan os musicais, este concretamente non o vin, pero xa só con verlle a pinta non creo que me guste. Pero en fin, isto é cuestión de gustos, igual a ti si que che gustan jejeje. Saúdos

Os nenos dijo...

a ver miña ruliña, eu non vin ainda o musical este de HSM, nin o 1, nin o 2, asi que tesme que invitar o cine para ver siquiera o numero 3. Por si non sabes quen son, teño na casa dous gatos que eran teus...bueno, unha gatiña e un gatiño. Bicos, princesa ¡¡¡