viernes, 19 de junio de 2009

Verán si, clases non



Que, xa me votabades de menos ¿¿ehh??
Pois volvín outra vez porque... ¡¡¡XA NON TEÑO MAIS CLASES!!!
Hoxe estou moi contenta aínda que na cara non se me note moito (é que aínda non mo creo). Despois dos 7 exames deta semana (sacados con bastante boa nota, aínda que está mal que o diga eu) estou feliz.
Agora que o verán está á volta da esquina xa se pode ir á praia, á piscina, tomar xeados... e sen ter que estar pendentes dos deberes. O único problema é que neste momento(na miña zona) non está moi bo tempo.
Espero que tod@s @s alumn@s galeg@s esten tan contentos coma min.

2 comentarios:

Os nenos dijo...

e sigues ahi miña xoia ¡¡¡ por fin te deixas ver...acabouse a invernacion ? veña, disfruta das tuas ben merecidas vacacions, e prepara as maletas, que nos imos en un par de semanas ¡¡¡¡
latiamadrina

Cuspedepita dijo...

Os profes tamén che estamos ben contentos de que remate o curso ;-) jeje